KONSULTANTSKE USLUGE U OBLASTI JAVNIH NABAVKI NARUČIOCIMA OBUHVATAJU:
- Izradu Plana nabavki na osnovu dostavljenog usvojenog finansijskog plana
- Izradu Izvešta o izvršenju plana nabavki
- Izradu izmene plana nabavki
- Izradu izveštaja za vreme trajanja ugovra
- Korespodenciju sa Upravom za javne nabavke
- Izradu i objavljivanje svih potrebnih dokumenata na Portalu javnih nabavki
- Staranje o rokovima u postupcima javnih nabavki
- Izradu Odluke o pokretanju postupka javne nabavke
- Izradu izjave o odsustvu sukoba interesa
- Izradu Konkursne dokumentacije na osnovu tehničke specifikacije definisane od strane naručioca
- Pripremu odgovora na pitanja Ponuđača
- Pripremu izmena Konkursne dokumentacije
- Učešće u postupku otvaranja ponuda ili postupku pregovaranja
- Stručnu ocenu ponuda (analza ponuda, traženje dodatnih pojašnjenja od ponuđača, ispravka računskih grešaka)
- Izradu Izveštaja o stručnoj oceni ponuda
- Izradu Odluke o dodeli ugovora ili Odluke o obustavi postupka
- Pripremu Ugovora o javnoj nabavci sa ponuđačem kome je dodljen Ugovor o javnoj nabavci
- Izrada odluke o Izmeni ugovora
- Rešavanje po eventualno podnetom Zahtevu za zaštitu prava
- Korespodenciju sa Republičkom komisijom za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki
- Angažovanje sertifikovanog Službenika za javne nabavke u neophodnim situacijama za vreme trajanja ugovora